2015年1月11日 星期日

激光脫毛 MediLASE PRO U旺角朗豪坊【新舖體驗】

激光脫毛 MediLASE旺角朗豪坊【新鋪體驗】
MediLASE 朗豪坊
早排聽講MediLASE係旺角朗豪坊28/F開新鋪,地點好方便,天地堂果陣可以出去旺角做一做treatment,然後返學校上堂。
所以咁岩另一個部位到期要做,我即刻book係新鋪,睇下咩新環境。
話說我前幾日先上左去銅鑼灣咋,哈哈哈
MediLASE PRO U 新鋪以專業女性為概念
聽consultant講新鋪叫激光脫毛 MediLASE Elite ,
Elite解作精英啦,問落先知道哩間新鋪係以專業女性為概念,
有幾位唔同工作範疇嘅女性,仲有我成日睇嘅專欄作家黃婉曼。
新鋪全新設計簡潔、大方,都貫徹 MediLASE一向嘅style
(相後補)
smart
(相後補)
襯晒D OL返工人士。。
screen 可以show自己名架
另一樣野係我第一次見架,係其他公司未見過架~
入treatment房果陣,可以見到自己個名架,所以忍唔住影左張相。
(相後補)
覺得好特別,好suprise...haha
都幾有心思,可以guide住我入房,唔怕入錯房。
輕輕鬆鬆做treatment
MediLASE 朗豪坊28樓
聽講 MediLASE 開新鋪之餘,仲upgrade 埋脫毛儀器呀。
新機好似叫做MediLASE PRO-U 24mm,係依家黎講係最勁嘅脫毛儀器。
比起以往可以更加快、最有效咁做到冇晒D毛毛,
而且可以專針對D幼細毛毛架~
唔覺得聽到話如果做到77,88 果陣,仲有D幼細BB毛做極都生仲出黎,
如果用哩部 MediLASE PRO-U做嘅話,可以完成KO晒。
今次一如既往咁,治療師幫我檢查皮膚狀況,然後問我3個星期前有冇做過D咩運動,
晒太陽,磨砂、美白咁<~~~做左哩D都唔建議做激光脫毛架。
開始打激光果陣,feel到D凍霧好舒服,同好得意,
好似水槍咁噴係皮膚度。
-20度嘅奧妙 打落皮膚係咩感覺呢?
***小知識:問左先知,佢地用嘅冷凍叫做Pro-U EPID Cooling System
,有成-20度架。
佢地部機係用嘅755nm波長
(光波長嘅一種,仲有810nm,1064nm之分,但755nm係用黎做激光脫毛係最work ge)
係一種好高嘅能量黎,所以要有好有效嘅冷凍system先可以避免到皮膚受傷。
一開始都奇怪-20度喔,咁咪好凍囉。
原來做落先知道果-20度係可以抵消755nm咁高嘅能量,
所以當打落黎果陣,冇乜感覺。密瓜**
學到野啦,哈哈哈
今日分享住咁多先。
如果大家睇完篇文有興趣嘅,可以click入哩度登記拎返個優惠嘅:)
登記左就有得免費體驗架啦,click個制,好簡單 ,如果你係學生嘅話,更加要登記下啦。

沒有留言:

張貼留言