2017年8月23日 星期三

埋線隆鼻才是皇道——由初哥變專家之路


由細都大都我好想隆鼻,等個鼻高D,我嘅signature就係個鼻型係「豬膽身型好易認」so sad… 鼻唔夠高仲要鼻翼濶過飛機L 但以前唔敢做放「假體」嘅隆鼻手術,始終係有風險同復原時間慢,後來多左個打針嘅option,打Restylane同Juvederm呢啲填充劑都幾方便,lunch去打完都未必有人知,又冇咩傷口~



當我心郁郁想打填充劑嘅時候,住內地個表姐同我講做埋線隆鼻先係皇道,因為埋線隆鼻效果同打針好唔同,效果更全面立體,埋線隆鼻呢個新興嘅技術,唔止可以做到高鼻樑,仲可以收窄埋鼻翼同改善鼻尖形狀! 而其實呢幾樣都係我最想要嘅,聽完好似發現新大陸咁,一次過滿足三個願望啊啊啊啊,即刻做research睇下埋線隆鼻邊間好D~



內地微整形風氣盛行,隆鼻、瘦面、埋線都係普通嘢,好多人都做,但表姐都係鍾意落黎香港做微整形,完全因為2個字: 信心!同落黎買奶粉一樣,香港嘅野先係正品,始終quality好D安全D,而佢同廣州嘅大學同學都係target喺香港做鼻埋線~~


經過做一大輪research,比較幾間埋線隆鼻價錢同公司規模之後,揀左CLINXXX (喺The One 8樓,戲院隔離),佢地都覺得雖然呢間價錢唔係最平,但微整形唔係睇價錢平,而係睇安全同口碑!



表姐上過去覺得夠正規同安全先join,而且醫生團隊是經過韓國名醫親自培訓埋線手勢,一個是Running Man金鍾國的哥哥金鐘明,另一個係金秀賢全智賢嘅醫生柳院長,都係韓國好出名的整形醫生,所以佢地揀左呢間做埋鼻線~

見過表姐同佢朋友做完嘅效果都好好、好自然,加上表姐話呢間公司出名唔Hardsell,所以我都決定同我個豬膽鼻講BYE BYE!!經網上登記之後,有專人打比我約左我上去做Free consultation,呢一part我好意外,聽講去醫生度做consultation係要收錢的,我以為去親做consult都要$$添!



上到去之後覺得幾Surprise,個centre好靚,好大器
原來呢間同MediLASE脫毛係同一集團,我有見過Janice Man個廣告,超型,知道2間公司係同一集團我就放心好多了(*´∀`)~♥


因為MediLASE都係出名唔HARDSELL 同口碑好,  坐低之後有姐姐奉上花茶,好開心~~



之後有份問卷,問我嘅健康狀況、既往病史、服藥情況,因為佢地要肯定我嘅身體狀況係適合做療程,感覺好專業。


然後入左一個好有科技感嘅太空艙做360度立體輪廓分析,用VR和3D技術,360度全方位幫我掃描一圈,然後Consultation嗰陣會依照亞洲人嘅黃金比例去分析我的輪廓,睇下我嘅輪廓有咩可以改善,而且會做埋皮膚分析,過程真係冇hard sell,而且佢地比嘅意見你會覺得好中肯,會睇下我係咪真係有需要去做,唔會係唔係都叫我買野!


本來我想打botox,佢地話我冇咁嘅需要,反而叫我唔洗買! 


無論姑娘同醫生都感覺好和善,一直同我傾計,令我放心不少,而且同我表姐形容嘅一樣,醫生房有好多獎狀同證書,呢個都係佢同朋友專程由內地嚟香港嘅原因——信心嘅保證~~~


醫生幫我埋線嗰陣其實係唔痛嘅,不過打麻針嘅時候就有少少痛,大約只係做左20分鐘,都幾快手。最後我只做了鼻的埋線,埋線原理就好似起樓入面嘅鋼筋咁,可以將個鼻撐起,改善鼻嘅形態。


如果再加埋Filler填補空間(Filler就好似起樓嘅水泥咁),鋼筋加上水泥可以令鼻嘅結構形狀更精緻,利用吸收線的牽引力和支撐力,可以同時做到鼻樑提升、縮小鼻翼、令鼻尖高挺,比起只打透明質酸效果更精準自然 (透明質酸可以打Restylane, Juvederm)!


不過醫生話我唔一定要用Filler,只做埋線都有唔錯效果,之後真係仲想做先再搵佢~ 吸收線注入後會被慢慢吸收,對身體不會造成危害,而效果可維持1-2年,到而家做左埋鼻線個幾月,我好滿意效果,好多朋友都唔太覺得我有隆過鼻,但就話我靚左(๑´ڡ`๑)


做完咁耐都冇任何唔舒服,聽左咁多位絲打同顧問嘅分享,我直頭由咩都唔識變到專家咁XDD上個星期仲介紹左個sis上去做consultation,佢都好期待無痛變靚嘅經驗,佢仲話做完之後都會寫埋分享文添!

另一個Blogger寫嘅埋線隆鼻~有興趣可以去呢度睇下:http://www.weshare.hk/loverestylanebeauty/articles/4511924

轉自: http://beautyexchange.com.hk/blog/212199

沒有留言:

張貼留言